Anders dan verwacht...

Carina-Hoving 16 oktober 2019
Vanaf de proloog werd ik gelijk meegetrokken in het verhaal.
Een flashback naar 50 jaar geleden. En die je wel gelijk nieuwsgierig maakt naar het verhaal.

Het verhaal van Christopher en zijn moeder Kate. Die op de vlucht zijn voor een gewelddadige man, en belanden in een dorp in Pennsylvania.

Chrisptopher verdwijnt een aantal dagen van de radar. Ongedeerd komt hij terug na 6 dagen.
Maar al gauw gebeuren allerlei rare dingen. Blijkbaar is hij niet alleen terug gekomen.

Christopher en Kate belanden in een gevecht op leven en dood. Tussen goed en kwaad.

Het is een ander boek dan ik verwacht had. Meer een Fantasy Horror achtig verhaal dan de thrillers die ik normaal gesproken lees.
Op zich leest het wel prettig. Met korte hoofdstukken. Wat ik zelf heel fijn vind.

Toch vond ik het op een gegeven moment erg langdradig worden. Denk dat het een stuk ingekort had kunnen worden, zodat het wat prettiger leest. Toch was ik wel nieuwsgierig naar de afloop ,zodat ik wel door ging met lezen. Zij het met wat moeite, en ik was dan ook blij toen het uit was.
Van mij 3 sterren.

Meer recensies van Carina-Hoving