Goed Verhaal!

Carina-Hoving 22 maart 2020
Wat een boek, wat een verhaal. .vanaf de allereerste bladzijde word je meegezogen in een verhaal vok intriges en geheimen.
Op een geïsoleerde plek on de Pyreneeën wordt het lichaam van een vrouw gevonden. Naast de dode vrouw zit een 14- jarig meisje dat compleet afgesloten van de rest van de wereld is opgegroeid.

Fast Forward naar de zomer van 2019.
Wanneer ze oog in oog komt te staan met Thea, haar tweelingzus die ze nooit eerder gezien heeft, voelt Nina zich voor het eerst in haar leven verbonden met een ander mens.
Wanneer Thea verdwijnt besluit Nina alles op alles te zetten om Thea te vinden. Ze duikt in haar verleden en gaandeweg worden al je vragen die je vanaf het begin al hebt, beantwoord. Het verhaal zit verschrikkelijk goed in elkaar en overal is aan gedacht.

Kortom, een heerlijk verhaal om je in te laten onder dompelen en als je een keer zon hebt in iets anders dan een klassieke thriller.

Het waa voor mij het eerste boek van Anya Niewierra, maar zeker niet de laatste!

Meer recensies van Carina-Hoving