De hel

Hels paradijs

♤Ik lees nooit thrillers, maar eens moet de erste keer zijn. En ik denk dat dit het perfecte eerste boek was.

♤Het zit heel goed in elkaar, het is heel mooi geschreven. Ik zat er gelijk in en het had me tot het einde. Op het einde had ik echt zoiets van wat heb ik nu gelezen, even in shock.
Aan de ene kant heb ik nog zoveel vragen, maar aan de andere kant is het ook wel weer af.

♤Het verhaal heeft een goeie opbouw, je gaat van heden naar verleden. Je leest ook nog een hoofdstuk vanuit Femke, dit beantwoorde voor mij de grootste vraag.

♤Julia leidt het perfecte leven. Ze heeft een goede baan, mooi huis en leuk gezin. Het leven lacht haar toe. Zolang ze maar niet denkt aan die ene dag uit haar jeugd waarop haar leven ophield met normaal te zijn.

Als Julia op hun tuinfeest naar haar dochter kijkt, wordt ze ineens overspoeld door herinneringen. Alle pijn, wanhoop en schuldgevoelens over die ene dag worden haar te veel. Ze besluit er een paar dagen tussenuit te gaan naar een prachtig tropisch oord om in alle rust aan zichzelf te werken.

Maar nu Julia eindelijk investeert in zichzelf, wordt ze keihard afgestraft. Want er wacht haar iets afschuwelijks, daar in het paradijs…

♤Bedankt voor dit recensieexemplaar

♤Zeker een aanrader om te gaan lezen. Het is echt een goed verhaal en een heerlijk tussendoortje om te gaan lezen.

#lezenisontspanning #neverstopreading #spreadthebooklove #reading #bookstagramreadsmay #boekstagram #bookblogger #lekkerlezen #leesmaand #boekenmaand #boekentips #boekenplank  #readingisgoodforthesoul #booklover #booksbooksbooks #boekenwurm #spreadthebooklove #sharethebooklove #neverstopreading  #boeken #lezen #leesmaand #enjoyreading #lovebooks #bookaddict #boeklovers  #boekstagramnl #reader #readingislife #helsparadijs #thriller

@read.withtea

Meer recensies van CarmenDieleman