Liefde en rozen

CarmenDieleman 25 januari 2024
Rozen en azijn

Als je van bridgerton houdt en romans is dit zeker een boek die je moet lezen.

Ik kreeg dit boek van @verhalenfabriek als recensieexpemplaar. Dit is zeker een heel leuk tussendoortje. Ik lees tussendoortje altijd in de trein en dit was zeker weer een mooi verhaal.

Het verhaal zit vol met liefde, nieuwe kansen en verder kijken dan wat je wilt.

De schrijfstijl is erg fijn. Het leest fijn en snel weg. Het verveelt geen seconden. Er zit een vleugje spanning in waardoor je wilt blijven lezen. Het is een heerlijk verhaal die zich afspeelt in 1800. Je leest vanuit 3 personen, wat het op het begin een beetje verwarrend maakte, maar je raakt er aangewend.

Lady Rosanne van Willow Wood is al jaren verliefd op de knappe lord Neville. Met Valentijn stuurt ze hem een prachtige valentijnskaart en bedenkt ze een plan om nog meer indruk op hem te maken. Maar het loopt anders. Een onverwachte ontmoeting met de onbehouwen Jonathan Whittaker laat haar plan mislukken.
Maar dan ziet Rosanne een nieuwe mogelijkheid om het hart van lord Neville te veroveren. Tussen de berg romantische kaarten die lord Neville heeft ontvangen, bevindt zich een kaart met een venijnige boodschap: een vinegar Valentine. Rosanne is vastbesloten om lord Neville te helpen de afzender te ontmaskeren zodat zijn goede naam niet door het slijk zal worden gehaald en hij haar eeuwig dankbaar zal zijn...

Rosanne vond ik een moedige vrouw. Met een sterke mening en eigen wil. Jonathan vond ik erg aardig en er zat meer achter zijn verhaal. Hij was op zijn hoeden, maar erg beschermend over Rosanne. Graham kon ik niet helemaal peilen. Ik vond hem een beetje eng en onbetrouwbaar.

Ik heb zeker genoten van dit heerlijke verhaal. Het was ook zeker niet voorspelbaar, er zit een leuke twist in het boek.

Zeker een aanrader om te gaan lezen!!

Meer recensies van CarmenDieleman