Helaas tegenvallend!

Ik kwam de oproep voor recensenten voor deze leesclub tegen en omdat de beschrijving van deze debuutthriller van Heather Chavez mij gelijk aansprak, meldde ik me aan. Tot mijn grote blijdschap werd ik ook nog uitgekozen. Echter, na het lezen van dit boek bekroop mij toch een gevoel van teleurstelling. Niks mis met de schrijfstijl, niet te lange hoofdstukken dus tot zover niets verkeerd maar toch pakte het verhaal mij niet. Ik moest mezelf er echt toe zetten om het boek er weer bij te pakken en verder te lezen. Jammer want het verhaal heeft best wel potentie maar er zitten teveel ongeloofwaardigheden en onwaarschijnlijkheden in. Daarnaast komen er halverwege het boek veel personages ten tonele wat het verhaal niet ten goede komt. De beschrijving waar dit boek over gaat, is al in de meeste andere recensies te lezen dus dat laat ik achterwege. Of ik een volgend verhaal van Heather Chavez zou lezen? Dan wacht ik eerst op de recensies op Hebban!

Meer recensies van Christel Hoeflaken