Prachtig!

Cindy Len 02 juni 2021
Aanvankelijk moest ik er echt even inkomen. Ook ik was geïntrigeerd door de tekst op de achterflap maar in eerste instantie leek dit een rondrit te worden waarin duidelijk wordt dat een huwelijk geen bestaansrecht meer heeft.
Voor mij werd het pas interessant toen de verhaallijn over de verloren kinderen naar voren kwam en prachtig samenspel met de gebeurtenissen richting het einde waarbij de twee kinderen op de achterbank betrokken waren.
Ik leefde intens mee met deze twee en ook de beschrijvingen van de verloren kinderen waren indrukwekkend onvergetelijk.
Ik wil niet teveel weggeven want dit boek moet je lezen, even doorzetten en je wordt echt beloond. Ik vond het ontroerend en droevig en prachtig.

Meer recensies van Cindy Len