Meer dan alleen een kookboek!

Cindy 13 september 2019
Wat een heerlijk boek! Niet alleen de recepten zijn geweldig maar ook het hele sfeertje van het boek is prachtig! In het boek neemt Jigal Krant je mee naar Tel Aviv, dit boek is zijn culinaire ode aan zijn tweede thuis. In de verhalen, die met liefde en een vleugje humor zijn geschreven, voel je de liefde voor de stad en krijg je achtergrond en informatie over de verschillende recepten. De foto's die het boek sieren zijn niet alleen van de heerlijke gerechten maar ook van de mensen en het leven in Tel Aviv. Als je dit boek uit hebt ben je zelf ook van deze bruisende culinaire stad gaan houden! Ik zou er na het lezen van dit boek en het maken van een aantal gerechten heel graag eens op bezoek gaan!

Meer recensies van Cindy