TLV vegan

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Na een lofzang op de levendige keuken van deze bruisende stad in zijn kookboek TLV, komt Jigal Krant deze zomer met TLV VEGAN, een eerbetoon aan de omvangrijke veganistische scene in Tel Aviv.TLV VEGAN is zowel een verzameling recepten als een intrigerende poging te achterhalen waarom uitgerekend Tel Aviv is uitgegroeid tot de veganistische hoofdstad van de wereld.
Als relatieve buitenstaander beschrijft Jigal de veganistische wereld met prettige journalistieke nuchterheid. TLV VEGAN is luchtig geschreven, zonder belerende toon of missiedrang. Naast een verzameling recepten om van te watertanden (die welhaast onopgemerkt vegan zijn) is TLV VEGAN een journalistieke zoektocht naar de aanjagers van de veganistische revolutie in het land zonder melk en honing. De sprekende beelden van Vincent van den Hoogen makenTLV VEGAN naast een kook- en leesboek, ook een aantrekkelijk koffietafelboek.

Culinair
Eten en drinken algemeen