The Bookbabe

Eens in je leven ~ Marijke Vos
HarperCollins Holland, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Toen het boek van Marijke op mijn mat viel, besloot ik hem snel te lezen. Dat het me ook binnen een maand lukte om hem op te pakken én uit te lezen, had ik niet verwacht. Mijn TBR is namelijk immens, zoals jullie weten... Maar blijkbaar schreeuwde Holly hard genoeg om aandacht. En gelukkig maar, want wat heb ik toch weer genoten van dit boek! Van hard op lachen, tot intens meeleven, dit boek had het allemaal. Lieve Marijke, ik weet dat je volgende trilogie compleet anders gaan worden, maar ik kan me niet voorstellen dat iets van jouw hand hoe dan ook kan teleurstellen. Het was een feestje om weer even in "jouw" wereld te mogen vertoeven! En aan alle lezers; Als je behoefte hebt aan een echte feelgood: Dit is hem!

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters