The Bookbabe

"Ik ben Jessica Wilson. Normaal gesproken aardig, beleefd, beter voorbereid op tropische temperaturen en een grote vocabulaire." ~ p15.

Wat een geweldig verhaal om mee te debuteren!!! Dit belooft veel goeds voor de overige 2 delen...

"Ik ben geen type voor een onenightstand, dat weet je, en wat je me ook wilt leren gaat daar geen verandering in brengen." ~ p53.

Jij is het eerste deel van de Verbonden met elkaar trilogie en vertelt het verhaal van Jessica en Nero. Hij is mysterieus en ongrijpbaar, maar de blik in zijn ogen was genoeg om haar te raken. Absoluut geen man voor haar, maar hun paden blijven zich kruisen, alsof het universum anders had besloten. Het moment dat zij zich eraan overgeeft is ze verloren...
Ik heb echt met volle teugen van het verhaal genoten. Naast de knetterende seks scenes, is het verhaal namelijk ook echt enorm leuk en zelfs een beetje spannend. Jessica is een alledaags meisje waar je je makkelijk in kan verplaatsen, en Nero heeft een enorme aantrekkingskracht. Je moet als lezer wel een beetje van een dominante man houden, maar tegelijkertijd mag je (samen met Jessica) hierover af en toe lekker boos worden. Het enige waar ik mijzelf iets aan stoorde waren de herhalingen in sommige beschrijvingen. Nu is het natuurlijk nooit makkelijk om gelijkende situaties anders te beschrijven, maar als het eenmaal opvalt dan zijn "knetterhard, volle lengte", etc minder overtuigend na een derde keer. Los daarvan heeft Hannah Hill wat mij betreft echt precies de juiste toon gezet met dit eerste deel, en heb ik absoluut de smaak te pakken!

"Als ik iets wil stop ik namelijk niet voordat ik het heb. En voor de duidelijkheid: Jij bent wat ik wil hebben." ~ p68.

Ik ben erg benieuwd wat het volgende deel voor mij in petto heeft. Gelukkig ligt die al klaar en kan ik snel door. Kom maar op!

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters