The Bookbabe

You (1): Jij ~ Caroline Kepnes
Xander Uitgevers, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Wat een geweldig boek! De bijzondere manier van schrijven zorgt ervoor dat het verhaal enorm onder je huid gaat zitten. Zo anders dan andere thrillers, dat het haast verslavend is om te lezen! Ik had dus ook enorme moeite om dit boek neer te leggen, dat mag duidelijk zijn. Inmiddels ligt deel 2 al klaar en deel 3 heb ik zelfs in het engels aangeschaft, zodat ik in 1 ruk door kan lezen. Want ik wil meer lezen over Joe en zijn rare gedachte kronkels. Het einde zorgt ervoor dat ik eigenlijk direct boek 2 wil open slaan, maar ik moet nog even wachten tot mijn leesmaatje ook bij is. Ik vloog er uiteindelijk iets te snel doorheen.

Ik heb overigens de serie (nog) niet gezien op netflix, dus vraag me niet naar een vergelijking. Ik heb echter wel genoeg memes van 'You' gezien, dan Joe er tijdens het lezen echt als Penn Badgley uitzag voor mij.

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters