You

Als de mooie jonge Guinevere Beck de boekhandel inloopt waar Joe Goldberg werkt, is zijn eerste gedachte: deze vrouw wordt van mij. Ze heeft een Facebookprofiel dat op openbaar staat en ze twittert aan een stuk door. Op haar sociale media vindt Joe alles wat hij moet weten: ze wil schrijver worden, haar vrienden noemen haar Beck, hij weet waar ze woont en vanavond zal ze in een bar in Brooklyn zijn – de perfecte plek voor een ‘toevallige’ ontmoeting. Guinevere denkt dat ze eindelijk de man van haar dromen heeft gevonden. Hij lijkt perfect; zijn smaak, zijn persoonlijkheid en de manier waarop hij haar behandelt. Wat zij niet weet, is wie Joe in werkelijkheid is en wat hij doet om zijn prooi te beschermen...

Recensies (23)

Meer recensies

Is You het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op You