Th Bookbabe

"We willen niet verloren gaan, achter gelaten worden, vergeten worden, we willen altijd deel blijven uitmaken van de ogenblikken waarvan we weten dat we die gaan missen. We willen onze stempel op de wereld drukken. Herinnerd worden." ~ p314.

PS I love behoort tot één van mijn favoriete boeken, dus de aankondiging het vervolg maakt mij blij en bang tegelijk. Hoe heerlijk zou het zijn om mij weer even in de wereld van Holly te kunnen verliezen, maar aan de andere kant: zou het boek mijn hart wel weer net zo kunnen veroveren? Gelukkig kan ik na het lezen een volmondig JA schreeuwen. Ik heb zelfs weer een paar traantjes gelaten tijdens het lezen. Natuurlijk kans het nooit zo mijn hart veroveren als het eerste boek, dat was zó uniek en overweldigend, maar ik heb echt met volle teugen van het verhaal genoten. Als je net als ik je hart bent verloren aan het eerste deel: lees dit boek. Heb je het eerste boek nog niet gelezen? WAAR WACHT JE NOG OP!? Cecilia Ahern is een meester in het vangen van emoties, het beschrijven van verlies, verdriet en geluk. Ze laat op een prachtige manier zien dat het oke is om verder te gaan, dat je je verdriet mag koesteren en al stil mag staan bij het later. Absoluut een boek met een verhaal dat je bij je blijft dragen ♡

Meer recensies van Cisz Geverink-Strasters