Lief

clau080483 24 juli 2022
Dit is het eerste boek dat ik lees van Katie Fforde, ik was aangetrokken door de mooie cover maar zeker ook door de samenvatting op de achterkant van het boek.
Ik vond de schrijfstijl meteen heel goed, vlot geschreven en gewoon prettig lezen.
Hoewel ik met Caro, hoofdpersonage van het boek, meteen een klik voelde vond ik dat haar personage wel heel oppervlakkig bleef alsook alle andere personages uit het boek.
Ze werden niet echt diep uitgewerkt waardoor ik het wat gewoontjes vond, zonder diepgang.
Ook vond ik dat de verhaallijn heel voorspelbaar was.
De toevalligheden en de snelheid waarmee het verhaal zich bewoog vond ik ook al niet mijn ding.
Het boek eindigt goed maar zoals ik al zei, ik wist wel dat het zo zou eindigen.
In een boek hou ik van realiteit (een vleugje fantasie mag wel), dit boek bestond uit net teveel fantasie voor mijā€¦
Ik schrijf Katie Fforde nog niet af, volgens mij was dit boek gewoon niet mijn ding.

Meer recensies van clau080483