Leuk tussendoortje

clau080483 30 oktober 2022
Ik las dit boek als tussendoortje na een historisch roman, ik had nood aan een luchtig verhaal en dit boek met het luchtig verhaal van Kate, de hoofdpersonage, kwam als geroepen.
Het is heel eigentijds en hoewel er hier en daar wel wat onwaarschijnlijkheden voorkomen is het een heel realistisch boek.
Ik hield ervan om deze te lezen en weg te mijmeren in de prachtige details van het Kroatisch landschap, het is zo goed geschreven dat je het ook echt allemaal voor je ziet.
Kate is een leuk personage in het boek die werkelijk open bloeit naarmate het boek vordert. Ze ontmoet Alex, een puur natuur man met een groot geheim maar wat ziet die man er in mijn gedachten leuk uit na de omschrijving van Isabelle Broom!!
Dit is het eerste boek dat ik lees van deze schrijfster en ik kijk al uit naar haar komend boek(november 2022) die een serie vormt met deze eerste(geen vervolg)!

Meer recensies van clau080483