Wauuuwww

clau080483 04 mei 2022
Wat een ongelofelijk mooi boek is dit!!!
Ik ben niet altijd een dan van boeken waarvan het verhaal zich afspeelt tijdens de oorlog, ik vind het altijd zo triest maar bij dit boek blijven de oorlogsfeiten- en gruwelen ver genoeg op afstand.

Ik werd meteen in het verhaal meegezogen, de personnages zijn stuk voor stuk zo mooi, zo leuk dat je tijdens het lezen van ze gaat houden.
Ze zijn mooi beschreven maar zonder te overdrijven met immens veel details, net genoeg om je een goed beeld te geven van een personnage.
Net als de personnages beschrijft Santa Montefiore ook de omgeving zo goed dat ik me, op de plekken waar het boek zich afspeelt, me er echt waan.

Ik hield ervan dat het boek in 4 delen is onderverdeeld en dat je in de tijd reist van heden naar verleden. Zo krijg je een volledig beeld van hoe de gebeurtenissen plaats hebben gevonden in het prachtig, romantisch, hartverscheurend en ietwat humoristisch verhaal van Evelina en Ezra.

Ik had moeite het boek neer te leggen maar op het einde aangekomen wou ik nooit dat dit boek een einde kende! Het was als afscheid nemen van mensen die ik kende en waar ik me aan had gehecht, heel gek!
Dit boek komt in mijn favorieten te staan!

Meer recensies van clau080483