Onder mijn huid

Auteur: Marlies Slegers
Uitgever: Luitingh-Sijthoff
Doel groep: Tieners (12-16) C-boek
aantal pagina's: 207 pagina's

Coco is al heel lang verliefd op Nick. Als hij laat merken dat hij haar ook leuk vind, is ze daarom ook heel blij.
Met Nick kan ze over alles praten, ook over de moeizame relatie met haar vader. Dan vraagt Nick voor wat naaktfoto's.
Coco aarzelt maar doet het toch wanneer hij beloofd alles te verwijderen. Het gaat een tijdje goed tot dat Nick wat
screenshots van haar foto's aan zijn vrienden heeft laten zien. Ze is woedend en maakt het uit. Later krijgt ze een
bericht van anoniem, ze moet nog een foto sturen anders gaan haar andere foto's viraal...

Pluspunten:
+ Het verhaal is niet langdraadig
+ Het is goed te volgen
+ Het is net echt, net als of het in het echte leven is gebeurt.
+ Als je van spannende boeken houd is dit echt een goed boek

Minpunten
- Het einde is een beetje voorspelbaar
- In het boek is Coco té naïef; bij sommige stukken denk ik, kom je daar nu pas achter!?

Maar overal is het een super goed boek.
Niet alleen tieners maar ook volwassenen kunnen dit boek lezen.

Het is een spannend boek omdat het op een bepaald manier wordt 'vertelt' zodat het spannender wordt en je alleen maar verder wilt lezen.
ik had dit boek daarom in minder dan een week al uit.

Ik geef dit boek...
4 sterren!!!