Heerlijk boek

Collie1984 19 maart 2024
Ik had deel 1 nog niet gelezen, en mocht deze lezen van LS uitgeverij

Ik heb deel 1 aangeschaft en toch eerst maar gelezen. Ik had dit boek ook zonder kunnen lezen, maar vond leuk wat meer de ins en outs van eerder te weten

Het verhaal gaat nu niet alleen over Lana, die in deel 1 naar Amsterdam was gevlucht, maar ook over Mo, Patrick,Lenie, Denise en de eigenaren van hotel Happiness. Ze hebben allemaal echt hun eigen rol / verhaal in dit boek, wat luchtig is geschreven, maar wel een diepere laag heeft.

In dit verhaal gaat Lana weer terug naar het hotel om de boel te helpen, en neemt ze uiteindelijk het stokje over van de 'bloemetjes '.

Vond heel grappig dat er soms Franse woorden tussen zaten.

Ik ben benieuwd of er nog een deel 3 komt, maar aan het eind te merken.... zou zomaar kunnen!

Boek is niet ingewikkeld, geen hoogstaande lectuur, maar heerlijke feelgood wat ik steeds maar verder wilde blijven lezen

Meer recensies van Collie1984