Prima boek!

Corina Netten 29 september 2020 Auteur
De 1e thriller van Astrid Witte.
De eerste indruk is het een erg dun boekje. De kaft springt er uit, waardoor je aandacht wordt getrokken.

Gregoor heeft al verschillende dates gehad voordat hij de brunette Jessica leert kennen. Ze is niet perfect maar voldoet wel aan de eisen die hij stelt. Al na een paar maanden stelt hij voor om te gaan samenwonen. Stap voor stap probeert hij haar te veranderen. Een potje blonde haar verf, een andere bril en zelfs de kledingkeuze ziet hij liever anders.

Waarom Gregoor dit doet kom je tegen het einde van het verhaal achter. Tijdens deze reis gebeuren er bizarre dingen. De schrijfster weer je mee te nemen in het hoofd van Gregoor en uiteindelijk een verrassend plot weg te geven.

Het verhaal leest heel gemakkelijk weg, een niet al te ingewikkeld plot met een verassende wending. Jammer dat het boekje vrij dun is waardoor er weinig ruimte is om de hoofdpersonages beter te leren kennen.
Naar mijn idee een leuk boek voor tussendoor of voor de beginnende lezer.
3 sterren omdat ik er wel van heb genoten.

Meer recensies van Corina Netten