Zwijgen of het graf

Zwijgen of het graf

Rank 4188 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In Schagen verdwijnt een zevenjarig meisje en de Alkmaarse recherche start een uitgebreide zoektocht. De wateren worden uitgekamd, de buurtbewoners ondervraagd en er wordt een AMBER-alert verspreid, maar niemand lijkt te weten waar Evi is gebleven. Rechercheur Max moet en zal haar vinden, mede omdat er een promotie aan zit te komen. Na een paar dagen beseft hij dat ze nog niets hebben gehoord van tipgever Bob, die tot hun grote ergernis altijd bovenop iedere vermissingszaak zit en met nutteloze tips komt. Bob meent dat hij de zaak van de eerder vermiste Sylke kan oplossen, die allang als cold case is bestempeld. Nu er een meisje in zijn eigen woonplaats verdwijnt, blijft het ineens akelig stil bij Bob ...
Astrid Witte (Texel) schrijft zeer gevarieerde fictie voor de jeugd en voor volwassenen. Van magisch realistisch tot dystopie en van feelgood tot misdaadthriller. ‘Zwijgen of het graf’ is haar vijfde boek bij uitgeverij Ellessy.

Thriller
Uitgeverij Ellessy
05 december 2022
05 december 2022

Reacties op: Zwijgen of het graf