De tweede vrouw

De tweede vrouw

Rank 178 Gelezen 6 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 31 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0
Na tientallen speeddates en een lidmaatschap op drie dating­sites heeft Gregoor haar eindelijk gevonden. Natuurlijk is Jessica niet perfect, maar al snel gaan ze samenwonen in zijn bungalow in Garderen, waar hij sinds de vermissing van zijn vrouw Anette alleen woont. De recherche is nog steeds naar haar op zoek, sinds ze anderhalf jaar geleden spoorloos verdween.
In eerste instantie zoekt Jessica er niets achter wanneer Gregoor blondeer­middel voor haar koopt, en met parfum en nieuwe kleren komt aanzetten. Maar wanneer hij ook nog een nieuwe bril voor haar uitzoekt, krijgt ze het idee dat hij haar wil ver­­anderen in iemand die ze niet is. De buurvrouw en Gregoors zus kijken haar zorgelijk aan en stellen vreemde vragen. Wie was zijn vrouw eigenlijk en wat is er met haar gebeurd?

Astrid Witte (1981) woont op Texel en debuteer­de in 2016 met haar jeugd­roman Spiegel­meisje. Intussen heeft ze vier jeugd­boeken en twee liefdesromans op haar naam staan. De tweede vrouw is haar eerste psychologische thriller. Naast het schrijven van fictie, werkt ze als free­lance tekstschrijver en journalist.

‘Hometown is haar eerste roman. Met groot succes. Het is vlot geschreven, bevat romantiek en de nodige humor.’ (Lisanne Ortsen voor NBD Biblion)
Thriller
Ellessy Crime
19 augustus 2020

Recensies

Een kort verhaal maar geen thriller.

door: Annemarie van de Kuilen 1 like
Auteur: Astrid Witte Uitgever: Ellessy Crime Paperback Nederlands ISBN 9789086604197 Eerste druk augustus 2020 ====Het enige wat hij hoorde was het getjirp van krekels en een zuchtje wind. Zijn hoofd werd leeg en dat was goed. Hij bedacht dat hij vaker zo'n wandeltocht moest maken. Ineens...

Goede Thriller

door: EMBV 1 like
Dit was nu zo een boek dat je met een zucht dicht slaat en voor je gevoel het allemaal veel te kort was. Wat een verhaal ! Vanaf het begin wordt je meegezogen in een spannend verhaal. In het verhaal maken we kennis met Gregoor, waarvan zijn vrouw al enige tijd vermist is. Gregoor is op zoek naar...