Intrigerende roman

corine-fraikin 15 maart 2024
Huiswerk van Marja Pruis. ⭐️⭐️⭐️ Een roman die volledig is geschreven vanuit de hoofdpersoon Clara. Je volgt haar gedachten en gedragingen. Het kruipt onder je huid. Clara is een witte, moderne vrouw die zich staande houdt in Amsterdam. Ze schaamt zich soms voor haar eigen leven. Ze wil zo graag goed doen dat het vaak het doel voorbij schiet. Ze heeft een zwarte, arme werkster. Rose heeft een verhaal wat ze eigenlijk niet vertelt en Clara vult het dus maar zelf in. Dan wordt er ingebroken en iedereen wijst met de vinger naar Rose behalve Clara. Het leest vlot, terwijl het verhaal eigenlijk voortkabbelt. Moest even wennen aan de schrijfstijl, maar het intrigeert me wel.

Meer recensies van corine-fraikin