Schrijven is scheuren

Een boek schrijven is een van de meest gekoesterde wensen van de mensheid — op wereldvrede na. Daarom brengt Das Mag de scheurkalender Schrijven is scheuren uit. Verwezenlijk je droom vanaf je eigen toilet. Marja Pruis, Joost de Vries en Kees ‘t Hart gingen door hun persoonlijke notitieboekjes, lievelingsromans en knipsels op zoek naar literaire quotes van Philip Roth, Hella S. Haasse en Donald Duck om die van snedig en wij commentaar te voorzien. Schrijven is scheuren bezorgt je elke dag een grinnik, een openbaring of inspiratie. Onmisbaar voor de beginnende schrijver, een genot voor iedere lezer.

Het gouden trio Pruis, De Vries en ‘t Hart vormt al jaren de boekenredactie van De Groene Amsterdammer – met deze kalender verspreiden ze hun persoonlijke liefde voor literatuur nu ook aan gewone stervelingen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Schrijven is scheuren het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schrijven is scheuren