Verrassend

corine-fraikin 16 maart 2020
Moordweekend van James Patterson. ⭐⭐⭐⭐ Dit was mijn allereerste boek van deze auteur, maar zeker niet de laatste. Het verhaal is vlot geschreven en bestaat uit korte hoofdstukken. Vier vriendinnen, Abbie, Winnie, Serena en Bryah, gaan op meidenweekend naar Monte Carlo. Geld speelt geen rol. Dus de dames genieten volop in het casino en de champagne vloeit rijkelijk. Ze zijn alle vier getrouwd, maar aan ieders huwelijk schort wel iets. Ze besluiten om thuis even helemaal los te laten. Ze flirten er lustig op los. Die flirts eindigen in een samenzijn op een luxe jacht. Bij het ontwaken worden ze echter wakker in een nachtmerrie. Twee mannen zijn vermoord en de dames worden schuldig verklaard. Ze belanden in een franse vrouwengevangenis waar het er hard aan toe gaat. Kunnen ze hun onschuld bewijzen? En zijn ze bestand tegen zulke harde en wrede omstandigheden? Leuk verhaal met een verrassend plot.

Meer recensies van corine-fraikin