Ontroerend mooi!

corine-fraikin 06 september 2020
Pijnstillers van Carry Slee. ⭐⭐⭐⭐ Dit mooie jeugdboek heeft me echt geraakt! Het gaat over de 15-jarige Casper. Toen Casper nog niet geboren was, besloot zijn moeder hem alleen op te gaan voeden. Hij heeft zijn vader nog nooit ontmoet. Dit is iets wat hij de laatste tijd graag zou willen. Zijn moeder moedigt hem aan. Maar dan gebeurt er iets waardoor het weer op de achtergrond raakt. Caspers moeder blijkt ernstig ziek. Zal ze de strijd tegen kanker kunnen winnen? Casper vindt het moeilijk dat hij gewoon zijn leven moet leven terwijl zijn moeder ziek is. Zijn vrienden Pim en Sofie helpen hem daarbij. Maar het belangrijkste waar hij zijn gevoel in kan leggen is muziek. Hij speelt keyboard en moet binnenkort auditeren om mee te mogen doen bij het orkest. Zal het hem ondanks alles gaan lukken? Gelezen met een lach en een traan!

Meer recensies van corine-fraikin