Het zal je maar overkomen....

corine-fraikin 15 december 2019
Verduistering van Bernard Minier. Dit is het derde deel van de serie met Martin Servaz. Dit boek kent twee verhaallijnen die op het einde mooi samen komen. Servaz zit in een rustoord voor politiemannen die in de ziektewet zitten. Hij is depressief en lusteloos. Maar als er op een dag anoniem een sleutelkaart van een hotel bij hem wordt bezorgd, wordt zijn speurdersinstinct getriggerd. In de andere verhaallijn leren we Christine kennen. Ze is radiopresentatrice bij een bekend ochtendprogramma, maar binnen een paar dagen staat haar hele leven op zijn kop. Ze wordt gestalkt. Haar stalker speelt het slim en isoleert haar van iedereen. Haar omgeving denkt dat ze gek geworden is en raadt haar aan een psychiater te bezoeken. Weet Christine uiteindelijk de stalker te ontvluchten? En weet Servaz uit te vinden wat de sleutelkaart te betekenen heeft? Spannend! Helaas alleen een iets te ongeloofwaardig einde!

Meer recensies van corine-fraikin