Een kille rilling

Rank 1486 Gelezen 735 Aan het lezen 25 Wil ik lezen 433 Favoriet 58 Recensies 31
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 9 Top25's 26 Hebban 1000 561   Topics 0
De ontdekking van een onthoofd paard in de ijskoude Pyreneeën zet het kleine valleidorp op zijn kop. Politiecommandant Servaz wordt meteen op de zaak gezet, maar welke zaak... is het gruwelijk verminkte paard een waarschuwing? Wraak? En waar is het hoofd? Als Servaz op het kadaver dna vindt van Julian Hirtmann, een van de gevaarlijkste seriemoordenaars van Europa, roept hij de hulp in van Diane Berg, een jonge psycholoog bij de gesloten psychiatrische inrichting in de buurt waar tbs-patiënt Hirtmann gevangen wordt gehouden. Hirtmann zit opgesloten in de best beveiligde instelling ter wereld, maar er volgt een reeks bizarre, onverklaarbare moorden en die wijzen steeds in zijn richting.

'Een kille rilling' is de ideale thriller voor wie de grenzen van de menselijke geest op wil zoeken en niet terugdeinst voor vele uren zenuwslopende spanning.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel