Datingfraude...met een bijzonder einde

Corine Kuijper 22 december 2020 Auteur
Een spannende roman over een actueel onderwerp. Annette beschrijft hier heel realistisch hoe vrouwen, zeker vrouwen in een kwetsbare positie, zich kunnen laten verleiden door mooie verhalen. Datingfraude, je zou haast denken hoe is het mogelijk dat je er in trapt, maar helaas gebeurt het nog veel te vaak. Het is duidelijk dat Annette goede research heeft gedaan, ze weet veel over het onderwerp en belicht het van zowel de kant van het slachtoffer als van de kant van de dader, wat het boek nog interessanter maakt.
Daarnaast heeft ze het verhaal een bijzondere wending gegeven, eentje die je niet verwacht. Annette schrijft zoals ik ook al ervaren had met ‘Roadtrip Italië’, vlot en beeldend. Ze weet daardoor de spanning heel goed op te bouwen waardoor je het boek maar slecht weg kan leggen. Je moet gewoon verder lezen. De proloog doet vermoeden dat je weet hoe het eindigt, maar niets is minder waar…
Ik kan het boek aan iedereen die van spanning en romantiek houdt aanraden.

Meer recensies van Corine Kuijper