Getekend door een sekte

Getekend door een sekte

Rank 587 Gelezen 6 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 3
Christine is vijf jaar oud als haar ouders zich aansluiten bij een extreme afsplitsing van een sekte waar rituelen, kindermisbruik en geweld aan de orde van de dag zijn. Ze wordt regelmatig naar een kolonie gestuurd waar kinderen uit de sekte worden gehersenspoeld en misbruikt. Maar ook thuis is ze verre van veilig…
Door haar ijzeren wilskracht ontsnapte ze uit de hel van haar jeugd, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Christine is nu een stoere, dappere vrouw die het heft in eigen hand nam, maar door haar traumatische verleden getekend blijft voor het leven.
Annette van Luyk (1962) komt uit Den Haag. Ze werkte jarenlang als purser bij KLM.
Haar eerdere romans kunnen het beste worden omschreven als avontuurlijk met een flinke dosis spanning en een vleugje romantiek.
“Met haar sprankelende schrijfstijl zet Annette van Luyk dit actuele thema messcherp neer.” Marelle Boersma over ‘Een Perfecte Illusie’. (2018)
“Origineel en voortdurend onderhoudend.” Passievoorboeken.com over ‘Roadtrip Italia’ (2020)
“Heerlijke feelgood met diepgang.” Hanneke van de Water op Hebban.nl over ‘De Bucketlist’. (2021)

Waargebeurde verhalen
Davey Jones Publishing
05 september 2022
05 september 2022

Reacties op: Getekend door een sekte