Mooie introductie

Corrie GM 24 augustus 2019
Gelukkig niet alleen een mooie introductie, waarin stuk voor stuk de belangrijkste personages langskomen. Het is net, alsof je een schaakbord opzet en dan begint het spelen.
Mooi uitgewerkte personages, vooral Danny, het jongetje dat maar blijft denken dat zijn vader terug zal komen, heeft mijn hart gestolen.
De alcoholiste in het boek is wat mij betreft wat minder levensecht: hoe heerlijk dat ook zou zijn, ik ben bang dat mensen niet zo snel van hun verslaving afkomen.

Ik had Tamara McKinley per ongeluk aangezien voor Tamera Alexander, Amerikaans schrijfster van historische Christelijke romans. Dus dat was even omschakelen.

Het einde is enigszins verrassend, hoewel de lezer(es) het had kunnen zien aankomen.

Dan nog een e-boekprobleempje: de overgangen tussen de blokken worden wel aangegeven, maar wat mij betreft had er wat meer wit tussen mogen zitten.

Meer recensies van Corrie GM