een beter begin bestaat niet!

Daani 23 april 2016
Voor ik in detail ga over dit boek, wil ik even zeggen: WOW! Wat een super boek! Als ik een tip mag geven: begin aan dit boek zonder dat je er iets van weet. Lees, als het kan ook de achterkant niet. Ga er gewoon voor. Als je toch iets wilt weten over het boek: Duizend stukjes van jou is een verhaal over dimensies en hoe iemand tussen deze dimensies reist. Meer zeg ik niet, ga het lezen!
Dus zoals ik al zei vond ik het boek geweldig! Er waren een aantal schokkende wendingen en dingen die ik niet verwachte. Het boek ging super vlot, ik ben begonnen met lezen gisteren en heb het nu al uit. Ik vond geen enkel moment in het boek een slecht moment. Er was altijd wel iets te doen in het boek. Het is een heel avontuur om dit boek te lezen.

Het boek gaat dus over Marguerite Caine, de dochter van 2 wetenschappers die net een apparaat hebben uitgevonden om door verschillende dimensies te reizen: de vuurvogel. De vader van Marguerite is net vermoord en de hoofdverdachte is Paul, een van de beste vrienden van de familie en een crush van Marguerite. Dit is een hele klap. Daarbij komt nog eens kijken dat hij de vuurvogel heeft en ontsnapt is naar een andere dimensie. Marguerite en Theo, een andere vriend van de familie en ook weer een andere crush van haar, gaan hem achterna, maar niet alles is wat het lijkt en niet iedere dimensie is zo gemakkelijk om te overleven.

Het boek was heel aangenaam om te lezen, ik heb me geen moment verveeld in het boek. Er waren dus ook geen stukken die voor mij trager gingen, het was een heel interigerend onderwerp. Ik heb volgens mij nog nooit boeken gelezen over een dergelijk onderwerk. Ik vind het super jammer dat ik moet wachten tot augustus op het vervolg!
Laatste advies: Lees het boek. Het is een echte aanrader. Ik geef het boek een 10 op 10, 5 sterren. Nu is het enkel nog wachten op deel 2 van de trilogie.

-Daani

Meer recensies van Daani