Anders dan verwacht

DaThoJaJe 15 mei 2024
Afgaande op de titel, de cover en verwijzingen naar SF was het boek voor mij anders van verwacht. Een duidelijke link met "de tranenmaker" is door het uitrekken van de verhaallijn wat achterwege gebleven. Als je een moment neemt om het op te zoeken komt het wel. Het is een
mooi verhaal op zich maar het had wat minder uitgebreid gemogen. Op andere momenten had ik net wat meer achtergrondinfo of uitwerking van de scènes gewild. De schrijfstijl bevalt me echter wel en ik denk dat dat ervoor gezorgd heeft dat ik het boek uiteindelijk toch graag gelezen heb. Het bevat alleszinds genoeg elementen die je aan het denken zetten.