Van hak op tak.

DME. 08 mei 2021
Gruwelijk verhaal, maar het mist voor mij de diepgang. Op de een of andere manier kreeg ik geen band met de personages en daarbij bleven de verhaallijnen ook op de vlakte. Geen uitgediepte verhalen.
Wat me het meest tegenstond waren de hak op de tak verspringingen van heden naar verleden. Van de een op de andere zin zat je opeens in het verleden. Het verleden was echter zoveel interessanter dan het heden, dat ik passages uit het "heden" zelfs heb gescand ipv echt gelezen. Het kon me niet boeien.
Zeker de verhaallijn over Ethan deed me helemaal niks. Hier had meer kippenvel naar voren mogen komen. Ook een aantal vragen die rijzen tijdens het lezen, maar die helaas niet beantwoord worden. 3 van de 5 sterren voor mij dus.

Meer recensies van DME.