Een boek dat gelezen moet worden. Door die oma, die ene tante, die ene buurman... door iedereen.

DME. 18 mei 2021
Zo heftig om te lezen.. zo bizar. Helaas is het waargebeurd en erger nog, geen alleenstaand verhaal. Een boek dat gelezen moet worden, in de hoop dat mensen in de omgeving alerter worden op de signalen en dan ook echt iets dóén ipv te vertrouwen op de hulpverlening. Want helaas, die schiet nog veel te vaak te kort.
Er is een vervolg geschreven op dit boek, een boek dat ik zeker wil lezen, maar voor nu moet ik het even laten rusten. Mede door persoonlijke raakvlakken moet het echt even bezinken voordat ik het andere boek kan lezen.
Ongelooflijk veel respect voor Angel, dat ze dit heeft durven delen met het doel op bewustwording. Dit is een boek dat gelezen móét worden, door die ene oma.. die ene tante.. die ene buurman... met de hoop dat ze ook echt actie ondernemen.

Meer recensies van DME.