Smaakte naar meer

DME. 23 mei 2022
Ik vond het een mooi boek, waarin de rol van vriendschap en vertrouwen een grote rol speelde.
De afloop was anders dan ik in eerste instantie had verwacht, maar, ik mis wel hier en daar wat diepgang. Échte rauwe gevoelens, kippenvel en walging ten opzichte van de situatie waarin de personages zitten: Nee, daar vond ik de schrijfstijl ietwat te simpel voor. Ook bepaalde delen van het boek waren minder geloofwaardig beschreven.
Al met al, is het een mooi boek met een mooie boodschap. De zin "de echte gevangenis zit in ons hoofd" vond ik een hele mooie. Ik had wel nog veel meer willen lezen over verschillende personages, dat is wat mij betreft een gemiste kans want het hele boek smaakte naar meer!!
Ben heel blij dat ik het boek mocht lezen voor de Hebban Leesclub! Was mijn eerste deelname dus wel wat zoeken en ik had het boek heel snel uit, waardoor het beantwoorden van de vragen wat lastiger werd.

Meer recensies van DME.