Het liefst in de vuilnisbak

Demi Kolle 04 januari 2018
Voor school moest ik dit boek lezen, maar wat was dit een tegenvaller! De eerste 100 bladzijdes gaan niet over Hajar en Daan maar over andere dingen met Daan. Het springt ook meerdere keren over op een ander gedeelte van Daans leven.De indruk van Daan is dat hij zich zelf heel wat vind, wat ik erg vervelend vind omdat je met hem mee leest. Wanneer het verhaal wel met Hajar is vind ik de intieme momenten wel erg onnodig qua hoe het verwoord is. Het lijkt wel alsof Daan geobsedeerd is met Hajar en momenten die worden verteld omver intieme momenten van hem zelf onder andere vind ik niet fijn om te lezen. Het einde is erg vaag ik weet niet of het nou een droom was/ wat Daan verwacht wat gaat komen of dat het nou echt is.

Meer recensies van Demi Kolle