Wat een debuut!

Detty 21 november 2019
De Bunker is een heel spannend boek en had me gelijk vanaf het begin te pakken.

De schrijfster Hannah de Vries neemt je mee in het verhaal door middel van het dagboek dat ze bijhoudt. Ze gebruikt daarvoor mooi geschreven korte zinnen die je geleidelijk voorzien van allerlei informatie zonder dat je het gevoel hebt dat het teveel is. De personages zijn helder beschreven en daardoor heb je het gevoel dat je ze goed leert kennen en begrijpen. En het bijzondere vind ik dat de "schrijfster" Bob Dijkgraaf is, een man.

Het verhaal is goed opgezet en komt heel realistisch over waardoor je echt aan het denken wordt gezet. En dat vind ik erg knap voor een debuut.

Hopelijk gaan er nog meer boeken verschijnen van de hand van Hannah de Vries. Ik kijk er naar uit.

Meer recensies van Detty