Martien verteld

Detty 24 oktober 2020
Het boek is zo geschreven dat je het gevoel hebt dat Martien je alles zelf verteld. Het maakt je nieuwsgierig naar de mens Martien en je wilt steeds maar doorlezen. Nadat ik het boek uit had was ik diep onder de indruk. Deze man heeft heel veel meegemaakt en toch blijft hij positief en gaat uitdagingen aan. Verder valt op dat ze altijd hard hebben gewerkt en als iets niet lukt niet bij de pakken neer gaan zitten maar het gewoon op een andere manier nog eens proberen. Heb het boek in een weekend uitgelezen en heb er om gelachen en het heeft me ook tot nadenken gestemd. Zou ik zelf in staat zijn om ook zo buiten alle kaders te denken? Ik weet het niet. Petje af voor Martien en ik wens hem en zijn familie alle geluk van de wereld.

Meer recensies van Detty