Laat je jongeren naar meer

Edwin Jansen 14 oktober 2020
Will Trent is wederom zijn onnavolgbare zelf. Met een gedwongen partner probeert hij een moordenaar te ontmaskeren die er een bizarre MO op nahoudt.
Zonder al teveel weg te geven: er komen bekende figuren uit andere "Slaughters" voorbij, en het boek heeft een aantal verrassende plot twists. Helaas blijven er ook wel wat vragen onbeantwoord maar we gaan er vanuit dat dat in volgende delen dan weer rechtgezet gaat worden.
Via een aantal slachtoffers komt Will's ervaring goed van pas om deze spannende thriller tot een pakkend slot te krijgen, waarin je je voortdurend afvraagt hoe het eindigt. Persoonlijk vond ik de side-story van John Shelley erg langdradig en het duurt vreselijk lang tot de verhaal lijnen duidelijk samen vallen, maar dan is het daarna ook nagelbijten en smullen.

Meer recensies van Edwin Jansen