Triptiek

Rank 4446 Gelezen 2460 Aan het lezen 37 Wil ik lezen 500 Favoriet 125 Recensies 42
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 15 Spots 2 Hebban 1000 269   Topics 0
Wanneer politierechercheur Michael Ormewood wordt opgepiept om naar de plaats delict bij het beruchte Grady Homes te gaan, wordt hij geconfronteerd met een van de bruutste moorden in zijn gehele carrière: Aleesha Monroe wordt badend in het bloed in het trappenhuis gevonden. Haar lichaam is verschrikkelijk toegetakeld. De moord is des te schokkender wanneer blijkt dat het gaat om een nieuw geval uit een serie vergelijkbare misdaden. Het Georgia Onderzoeksbureau wordt ingeschakeld en Ormewood is gedwongen samen te werken met special agent Will Trent van het Arrestatieteam, een man die hij bij voorbaat al niet mag. Maar dan, vierentwintig uur later, komt het geweld angstaanjagend dichtbij in zijn eigen achtertuin. Alles wijst erop dat het raadsel van Monroe's dood verstrengeld is met een verleden dat niet met rust gelaten wil worden.

Literaire thriller
9789023426165 , 9789023420484 , 9789023428114

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Slaughter op haar Zweeds

door: Eric Diepvens 1 like
John Shelley, veroordeeld voor de moord op een schoolgenote, wordt na tweeëntwintig jaar cel in voorlopige vrijheid gesteld, en strijkt terug neer in zijn geboortedorp met als enige doel nooit meer terug te keren naar de gevangenis. Niet veel later wordt in het arme stadsgedeelte van Atlanta het...

Reacties op: Triptiek