Trouweloos

VN:

Trouweloos

Gelezen 1863 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 377 Favoriet 43 Recensies 27
Thrillers & Spanning Lijsten 14 Spots 1   Topics 0
Een wandeling in de bossen krijgt een sinistere wending als inspecteur Jeffrey Tolliver en kinderarts Sara Linton op het lichaam van een meisje stuiten dat met aarde is bedekt. Ze ziet eruit alsof ze zich letterlijk is doodgeschrokken.

Als Sara het lichaam onderzoekt, ontdekt ze iets gruwelijks, iets dat zelfs Sara schokt. Detective Lena Adams, bekwaam maar zwaar op de hand, wordt van vakantie teruggeroepen om met het onderzoek te helpen. Al snel leidt het spoor naar een naburige plaats, een geïsoleerde gemeenschap en een huiveringwekkend geheim.

Literaire thriller

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Snoefie

Kim Moelands Auteur

Wat afstandelijk

door: Kim Moelands 2 likes
Met haar serie over Sarah Linton en Jeffrey Tolliver heeft Karin Slaughter mijn hart gestolen. De eerste drie delen in deze reeks waren zonder twijfel vier sterren waard. Nummer vier moest het met drie doen en dat geldt helaas ook voor de nieuwste titel Trouweloos.

Als Jeffrey en Sarah samen in het...

Reacties op: Trouweloos