Valse getuige

Rank 37 Gelezen 812 Aan het lezen 102 Wil ik lezen 1096 Favoriet 42 Recensies 41
Thrillers & Spanning Lijsten 6 Spots 3   Topics 0
Leigh Collier heeft een goede baan als advocaat, een dochter die het goed doet op school en zelfs haar scheiding is relatief rustig verlopen; haar leven is net zo onopvallend als ze altijd had gehoopt dat het zou zijn. Maar Leighs schijnbaar normale leven verhult een jeugd die verre van gewoon was.

Dan belandt er een nieuwe zaak op haar bureau: de verdediging van een rijke man die beschuldigd wordt van verkrachting. Het is een zaak die haar carrière zou kunnen maken als ze wint. Maar als ze de man ontmoet, beseft ze dat het geen toeval is dat hij haar als zijn advocaat heeft gekozen. Ze kent hem. En hij kent haar. Sterker nog, hij weet wat er twintig jaar geleden is gebeurd.

De enige die haar kan helpen, is haar jongere zus Callie, de laatste persoon die Leigh ooit om hulp zou willen vragen. Ze heeft echter geen keuze...

Literaire thriller
Ineke Lenting