Nachtschade

Rank 1457 Gelezen 3080 Aan het lezen 50 Wil ik lezen 521 Favoriet 217 Recensies 58
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 18 Spots 9 Hebban 1000 153   Topics 0

In het slaapstadje Grant County ontstaat grote deining als een jonge lerares wordt verkracht en vermoord. De vrouw wordt gevonden door Sara Linton, de plaatselijke kinderarts en lijkschouwer. Samen met politiecommissaris Jeffrey Tolliver, haar grote liefde van vroeger met wie ze op gespannen voet staat, probeert ze het mysterie van de moord op te lossen. Intussen verricht ook Lena, de zus van het slachtoffer, op eigen houtje naspeuringen. Dan dient het volgende slachtoffer zich aan. Nachtschade is het eerste deel van de internationaal zeer succesvolle Sara Linton-reeks waarin Karin Slaughter bloedstollende spanning combineert met levensechte personages.

Literaire thriller
Dwarsligger
01 januari 2001
14 januari 2020

2 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

IJzersterk en zenuwslopend

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
Karin Slaughter leverde met Nachtschade haar eerste thriller af. Een gruwelijk spannend debuut waarin we kennismaken met kinderarts en parttime patholoog-anatoom Sara Linton, haar ex en politiecommissaris Jeffrey Tolliver en de eigenwijze politie-agente Lena Adams. Wanneer het stadje Grant County...

Reacties op: Nachtschade