9200000107783292

VN:

Laatste weduwe

Rank 833 Gelezen 1696 Aan het lezen 65 Wil ik lezen 1145 Favoriet 105 Recensies 59
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 13 Spots 9 Hebban 1000 271   Topics 0

Een onschuldig winkeluitje loopt uit op een nachtmerrie wanneer Michelle Spivey wordt ontvoerd als ze met haar dochtertje het winkelcentrum verlaat. De politie zet een zoekactie in gang, haar partner doet een emotionele oproep in de media, maar Michelle is en blijft spoorloos. Een paar weken later geniet special agent Will Trent van een rustige zondag met zijn vriendin Sara Linton als er opeens luide sirenes afgaan. Sara en Will zijn erop getraind om hulp te verlenen in noodgevallen – ze gaan erop af in plaats van de andere kant op te rennen. Maar vandaag wordt dat instinct ze noodlottig. Binnen enkele uren loopt alles volledig uit de hand: Sara wordt gekidnapt en Will gaat noodgedwongen undercover om haar te redden. De situatie voert hen de bergen in, op weg naar de waarheid over het lot van Michelle, en de confrontatie met een moordzuchtige radicale groepering... Laatste weduwe is Karin Slaughter op haar best: hoogst actuele thematiek, goed uitgewerkte karakters, psychologische diepgang en bovenal: razend spannend.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Laura Hebban Recensent

Het wachten wordt beloond

door: Laura 3 likes

Karin Slaughter brak wereldwijd door met de succesvolle Grant County-reeks waarin kinderarts en lijkschouwer Sara Linton de hoofdrol speelt. Die reeks is inmiddels afgerond, maar Sara Linton maakte haar terugkeer in het derde deel van de Will Trent-reeks. Na drie jaar wachten kunnen de fans van de...

Reacties op: Laatste weduwe