Waarom we logen

Diep verscholen in de Appalachen ligt de McAlpine Lodge, waar special agent Will Trent en patholooganatoom Sara Linton hun huwelijksreis doorbrengen. Het resort is een afgelegen paradijs op aarde, behalve dan dat iedereen er liegt. Ze liegen over het verleden. Ze liegen over het heden. Ze liegen tegen zichzelf.

Op een avond dreigt de anders zo brave dochter Mercy McAlpine de familiegeheimen te onthullen, en aan het eind van die avond is ze dood. Wat voor Will en Sara de vakantie van hun leven had moeten worden, verandert in een race tegen de klok. Want alles wijst erop dat de moordenaar opnieuw zal toeslaan…

Redactionele recensie

Recensies (33)

Meer recensies

Is Waarom we logen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom we logen