Versplinterd

Rank 2307 Gelezen 1705 Aan het lezen 24 Wil ik lezen 413 Favoriet 70 Recensies 29
Thrillers & Spanning Lijsten 13 Spots 2 Top25's 9   Topics 0

Abigail Campano heeft in haar jarenlange huwelijk geleerd om geweld en bedrog te accepteren. Maar als ze bij thuiskomst op een insluiper stuit die met een mes in zijn hand over het dode lichaam van haar dochter gebogen staat, maakt zich een ongekende kracht in haar los. Een kracht die de man fataal wordt. Will Trent van het Georgia Bureau of Investigation krijgt de leiding over het onderzoek maar als snel nemen de gebeurtenissen een onverwachte wending en blijkt het om veel meer dan een gezinsdrama te gaan.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Fractured
Will Trent (2)
Ineke Lenting
HarperCollins Holland
15 juli 2008
24 oktober 2017

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Musquito (Lindsay Cornette)

Goed maar anders dan Slaughterfans gewend zijn

door: Cees van Rhienen 1 like
De vaste fans van Karin Slaughter hebben met het nodige ongeduld een jaar moeten wachten op de opvolger van Onaantastbaar, dat in juli 2007 uitkwam. Het einde van het boek was een deceptie omdat het zo open was als het woord open maar kan betekenen. Maar in interviews gaf Slaughter al aan dat er...

Reacties op: Versplinterd