Luister een fragment

VN:

Zoenoffer

1942

Rank 968 Gelezen 2932 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 418 Favoriet 99 Recensies 43
Thrillers & Spanning Lijsten 17 Spots 1 Hebban 1000 872   Topics 0
Een duister geheim werpt een schaduw over Grant County als de dertienjarige Jenny zich moedwillig laat neerschieten door politiecommissaris Jeffrey Tolliver.
Bij de lijkschouwing doet kinderarts Sara Linton een schokkende ontdekking, die wijst in de richting van misbruik. De ex-echtgenoten Sara en Jeffrey werken noodgedwongen samen bij het oplossen van deze zaak.
Jeffrey wordt in zijn speurwerk verder bijgestaan door de getraumatiseerde rechercheur Lena Adams, die zich vastbijt in haar werk en in de ban raakt van de jongen die de sleutel van het misdrijf in handen lijkt te hebben. Als de ontknoping nabij is, slaat het noodlot opnieuw toe...

Literaire thriller
01 januari 2002
14 januari 2020
9789023410522 , 9789023413370 , 9789023419655

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Snoefie

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Levensechte personages, een verrassend plot en een sterke ontknoping

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

een verrassend plot en een sterke ontknoping.,De nu 32-jarige Amerikaanse Karin Slaughter debuteerde op haar dertigste met de literaire thriller Nachtschade. Hierin konden we al kennis maken met de kinderarts Sara Linton. Voor mij is Zoenoffer de eerste kennismaking met deze sympathieke...

Reacties op: Zoenoffer