Luister een fragment

VN:

Een lichte koude huivering

Gelezen 2269 Aan het lezen 26 Wil ik lezen 310 Favoriet 90 Recensies 38
Thrillers & Spanning Lijsten 14 Spots 1 Hebban 1000 988   Topics 0
Op de campus van een universiteit vinden drie studenten de dood. Vermoed wordt dat ze zelfmoord hebben gepleegd, maar de omstandigheden zijn zeer geheimzinnig. Terwijl kinderarts en lijkschouwer Sara Linton de lichamen onderzoekt, wordt haar hoogzwangere zus Tessa door een onbekende aangevallen.
Sara's ex-man Jeffrey Tolliver leidt het onderzoek en dat brengt de nodige spanningen tussen hen teweeg. Ook oud-rechercheur Lena Adams is bij de zaak betrokken. Sinds haar ontslag bij de politie werkt ze als bewaker op de campus. Ze weet meer van de zaak dan ze Jeffrey, die haar immers heeft ontslagen, wil vertellen. Boos en gekwetst doet Lena haar eigen onderzoek en begeeft zich daarbij op zeer gevaarlijk terrein.

Literaire thriller
22 oktober 2003
14 januari 2020
9789023412540 , 9789023417255 , 9789023419631

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Kippenvel... en een lichte koude huivering

door: Sander (Hebban Crew) 1 like
Een lichte koude huivering is al weer het derde boek van ‘de nieuwe koningin van de suspence’ Karin Slaughter, en het tweede boek dat dit jaar is verschenen. De uitgever heeft het begrepen: Slaughter is hot!

Ook in deel 3 volgen we in zeven dagen de gebeurtenissen in de levens van Sara Linton,...

Reacties op: Een lichte koude huivering