Instagirl

EliseVS 08 januari 2020
Het is een spannend maar ook een beetje een verdrietig verhaal. Het gaat over een meisje, Isabelle of Isi. Haar ouders gaan scheiden en haar vader vertrekt voor zijn werk naar Tokio. Ze hebben allebei al direct een nieuwe vriend/vriendin en daar heeft ze het moeilijk mee. Omdat haar moeder zegt dat dingen nu eenmaal veranderen wil ze dat tegen haar moeder gebruiken. Ze gaat heel sletterig gekleed naar school. Haar beste vriendin Yara en zij groeien uit elkaar doordat Isi op het slechte pad geraakt door een meisje uit haar klas (Kim). Ze is altijd alleen op de speelplaats, maar wel heel mager en knap. Ze zei dat ze haar wil helpen om haar nieuwe stijl te verbeteren. Maar ze brengt haar op het slechte pad. Er is ook een jongen waar ze verliefd op is maar tussen hun gaat het ook slecht, en dat komt allemaal door haar nieuwe karakter. Ze raakt diep in de put. Geraakt ze er nog uit ? Persoonlijk vond ik het een vlot en aangenaam boek om te lezen, alleen heb ik nog wel een paar vraagjes over het hoofdpersonage Isabelle.