Je denkt de volgende stap te kunnen voorspellen maar nee, het lukt je echt niet

Elly van Driel 06 februari 2020 Auteur
Viviane Gerits heeft een boek geschreven dat je van het begin tot het eind in de ban houdt. Eigenlijk is het simpel. Jef, gelukkig getrouwd met Mia zijn grote liefde, gaat vreemd maar dan begint het pas. Hij blijft twijfelen of hij het zal opbiechten maar is als de dood dat Mia dat niet zal accepteren en hem zal verlaten. Een gedachte waar hij niet mee kan leven. Dan gebeurt er iets totaal onverwachts en maakt hij regelmatig keuzes. Helaas de verkeerde en verandert zijn leven in een hel. Niet alleen voor hem maar ook voor zijn vrouw en zoon Tim.
Iedere keer denk je dat je wel kunt vermoeden wat de volgende stap is maar nee, dat is steeds toch weer iets anders. Voor mij een totaal niet verwachte onthulling aan het einde maakt het helemaal af. Chapeau Viviane! Van mij krijg je 4,5 ster en omdat we dat naar boven afronden worden het er vijf.
Ik heb één opmerking: de witrand aan de binnenkant is te klein en daarom moet je moeite doen om het boek open te houden maar dat heeft niets met de inhoud te maken.

Meer recensies van Elly van Driel